Verzekeringen
Ontdek ons volledig aanbod van producten en dekking op maat van je wagen.
Wat te doen bij een ongeval?
Een ongeval, daar denk je liever niet aan. Maar wat als het toch gebeurt? Met deze checklist hoef je nooit te panikeren en blijf je altijd kalm.
Wagen niet meer rijvaardig?
Contacteer xxx Insurance Assistance (24u/24u) op +32 (0)3 253 62 74.
Vermeld zeker:
- het contractnummer van je BA- en/of omniumverzekering;
- het kentekennummer en het model van je wagen;
- de naam en het adres van de eigenaar;
- de plaats waar je wagen zich op dat moment bevindt.
Suzuki Assistance zal ervoor zorgen dat je wagen naar de dichtstbijzijnde officiële verdeler wordt gesleept.
Is je wagen nog rijvaardig?
Ga zo snel mogelijk naar je dichtstbijzijnde officiële verdeler
Hebt u een klacht? Laat het ons weten per e-mail via klacht@baloise.be, www.baloise.be/klachten, per brief of telefonisch 078/15 50 56. Biedt dat geen oplossing? Dan kunt u contact opnemen met de
Ombudsman van de Verzekeringen: info@ombudsman-insurance.be, www.ombudsman-insurance.be, de Meeûssquare 35, 1000 Brussel, 02 547 58 71. Hebt u een klacht over een schadegeval rechtsbijstand of de inhoud van de polisvoorwaarden Rechtsbijstand Supra All-risk? Dan kunt u contact opnemen met de klachtendienst van Euromex via:
» een e-mail aan klachtenbehandeling@euromex.be (NL)
» het telefoonnummer 03 451 44 45
» een brief aan de interne klachtendienst van Euromex
Biedt dat geen oplossing? Dan kunt u contact opnemen met de Ombudsman van de Verzekeringen: info@ombudsman-insurance.be, www.ombudsman-insurance.be, de Meeûssquare 35, 1000 Brussel, 02 547 58 71. Uw klachten over de polis of de premie rechtsbijstand kunt u doorgeven aan de klachtendienst van Baloise.