Verzekeringen
Ontdek ons volledig aanbod van producten en dekking op maat van je wagen.
Wat te doen bij een ongeval?
Een ongeval, daar denk je liever niet aan. Maar wat als het toch gebeurt? Met deze checklist hoef je nooit te panikeren en blijf je altijd kalm.
Wagen niet meer rijvaardig?
Contacteer Suzuki Insurance Assistance (24u/24u) op +32 (0)3 253 62 74.
Vermeld zeker:
- het contractnummer van je BA- en/of omniumverzekering;
- het kentekennummer en het model van je wagen;
- de naam en het adres van de eigenaar;
- de plaats waar je wagen zich op dat moment bevindt.
Suzuki Assistance zal ervoor zorgen dat je wagen naar de dichtstbijzijnde officiële verdeler wordt gesleept.
Is je wagen nog rijvaardig?
Ga zo snel mogelijk naar je dichtstbijzijnde officiële verdeler
Hebt u een klacht? Laat het ons weten per e-mail via klacht@baloise.be, www.baloise.be/klachten, per brief of telefonisch 078/15 50 56. Biedt dat geen oplossing? Dan kunt u contact opnemen met de
Ombudsman van de Verzekeringen: info@ombudsman-insurance.be, www.ombudsman-insurance.be, de Meeûssquare 35, 1000 Brussel, 02 547 58 71. Hebt u een klacht over een schadegeval rechtsbijstand of de inhoud van de polisvoorwaarden Rechtsbijstand Supra All-risk? Dan kunt u contact opnemen met de klachtendienst van Euromex via:
» een e-mail aan klachtenbehandeling@euromex.be (NL)
» het telefoonnummer 03 451 44 45
» een brief aan de interne klachtendienst van Euromex
Biedt dat geen oplossing? Dan kunt u contact opnemen met de Ombudsman van de Verzekeringen: info@ombudsman-insurance.be, www.ombudsman-insurance.be, de Meeûssquare 35, 1000 Brussel, 02 547 58 71. Uw klachten over de polis of de premie rechtsbijstand kunt u doorgeven aan de klachtendienst van Baloise.
Suzuki Insurance, product aangeboden via Astara Financial Products, Bedrijvenlaan 4, 2800 Mechelen | BTW BE 0421.844.981 | RPR Antwerpen, afdeling Antwerpen, door Amazon Insurance nv, ingeschreven en handelend als verbonden verzekeringsagent van Baloise Belgium nv met NBB-codenr. 0096.
Zetel: City Link, Posthofbrug 14, 2600 Antwerpen, België | BTW BE 0445.910.483 | RPR Antwerpen, afdeling Antwerpen | Tel.: +32 3 242 92 68
IBAN: BE31 4100 0007 1155 | BIC: KREDBEBB | Suzuki.insurance@amazon.be | www.amazon.be
Deze productpagina geeft een kort eenvoudig overzicht van onze producten. Enkel de Algemene Voorwaarden en de Bijzondere Voorwaarden zijn bindend. Lees naast deze pagina de Algemene Voorwaarden van de polis van uw autoverzekering goed na. Hierin staat wanneer wij betalen, maar ook wanneer wij niet betalen. Lees ook de Bijzondere Voorwaarden goed. Daarin staat welke verzekeringen voor u gelden. De polis is de verzekeringsovereenkomst die wij met de verzekeringnemer sluiten.
In de polis Motorvoertuigen (Mobility Safe) zitten verschillende verzekeringen onderworpen aan het Belgisch recht: een aansprakelijkheidsverzekering (BA) een persoonsverzekering (Bestuurder) en een zaakverzekering (Vervoer van goederen). Daarnaast bieden wij ook een zaakverzekering (Omnium Safe) aan en een rechtsbijstandsverzekering (Rechtsbijstand Supra All-risk). Baloise treedt op als verzekeraar. Baloise doet voor de verzekering Rechtsbijstand een beroep op de gespecialiseerde rechtsbijstandsverzekeraar Euromex. Euromex is de commerciële benaming van Europese Maatschappij voor Schaderegeling en Expertise nv, met zetel te België, Generaal Lemanstraat 82-92, 2600 Berchem, toegelaten onder codenummer 0463, RPR Antwerpen BTW BE 0404.493.859. De verzekering Rechtsbijstand wordt afgesloten door Baloise, maar de behandeling van de schadegevallen gebeurt volledig onafhankelijk door Euromex zelf. Elke belangenvermenging is dus uitgesloten. De verzekeringsovereenkomst (polis) duurt een jaar en wordt stilzwijgend verlengd. Je kunt de verzekeringsovereenkomst ten minste drie maanden vóór de jaarlijkse vervaldag opzeggen. Bekijk zeker de IPID-fiche en onze Kennismakingsbrochure om je grondig te informeren over je wettelijke bescherming.