Overslaan en naar de inhoud gaan

New Vitara

New Vitara

Aanbevolen catalogusprijs:
€ 26.499,00
€ 21.499,00 Tot €5.000 korting
CO2
119 - 130 g/km
Verbruik
5,0 - 5,6 l/100km ( WLTP)
New Vitara
New Vitara
Salescondities Vanaf € 21.499,00

vitara-grijs
vitara-blauw
vitara-blauw
vitara-blauw
vitara-interieur
vitara-stuur
vitara-rood

DESIGN

Avontuur

Zeg je Vitara, dan􀁑􀀃zeg je vrijheid. Deze SUV aangedreven door de geavanceerde hybride technologie van Suzuki brengt je waar je maar wil, wanneer je maar wil. Ervaar de krachtige prestaties, soepele rijervaring en oogverblindende looks elke keer dat je het stuur vastpakt.

vitara-geel

TECHNOLOGIE

Prestaties op elk terrein

Een gezel voor al uw ondernemingen: maak kennis met deze multifunctionele performer, die de moeilijkste terreinen en weersomstandigheden overwint. Onder de motorkap schuilt de 1.5L motor, die schittert door koppel en efficiëntie. Uitgerust met een unieke AllGrip vierwielaandrijving. Met de authentieke SUV-genen van Suzuki staat hij garant voor moeiteloos rij- en stuurplezier, aangevuld met een maximale grip op elk moment.

Ontdek onze AllGrip-vierwielaandrijving

vitara-rood

VEILIGHEID

Meer uitgerust. Meer veiligheid.

De Suzuki Vitara heeft niet alleen zijn looks mee, maar komt ook bijzonder intelligent voor de dag. Met zijn hypergeavanceerde technologieën genieten bestuurder en passagiers steeds een maximum aan bijstand, bescherming en entertainment.

SUZUKI CONNECT

Blijf verbonden met je Vitara

Altijd en overal verbonden zijn met jouw Suzuki Vitara? Suzuki Connect maakt het mogelijk. Met deze nieuwe slimme connectiviteitsdienst kun je via de Suzuki Connect app op jouw smartphone tal van functies van de auto checken en bedienen, overal waar je maar wilt. Zoals het vergrendelen van de portieren. Handig als je vergeten bent die op slot te doen.

vitara-blauw

SUV

De traditionele SUV-stijlelementen van Suzuki

De essentie van het Suzuki-design, zoals het stoere vijfdelige radiatorrooster en de krachtige voorbumper, geeft de Suzuki Vitara een moderne look.

Vitara

LED

Led koplampen

De nieuw ontworpen led koplampen met blauwe ledstrip verlenen de Suzuki Vitara een geavanceerde en futuristische look.

vitara-interieur

INTERIEUR

Hoogwaardige interieurruimte

Plaatsnemen in de Suzuki Vitara is als toetreden tot een geraffineerde wereld vol hoogwaardige materialen, waar elke toets, schakelaar en meter op zijn natuurlijke plaats staat. Kortom, een interieur dat u nooit meer wilt verlaten.

S-Cross

MOTOR

1.5l Dualjet-motor

De 1.5l Dualjet-motor onderscheidt zich door zijn bescheiden verbruik, stoot weinig uitlaatgassen uit en ontwikkelt een stevig vermogen en koppel voor krachtige prestaties.

Hij dankt zijn uitzonderlijke zuinigheid aan verschillende kenmerken.

STRONG HYBRID

Strong hybrid-systeem

Het compacte en lichte strong hybrid-systeem biedt naast een zuinige hybridemodus
ook de mogelijkheid om zuiver elektrisch te rijden. Het systeem bestaat uit de 1.5 DUALJET-verbrandingsmotor, een MGU (Motor Generator Unit), een AGS-transmissie (Auto Gear Shift) en een lithiumionbatterij van 140 volt met omvormer.

Lees onze gids over hybride wagens

MID HYBRID

48V mild hybrid met 1.4l Boosterjet-motor

De rechtstreeks ingespoten 1.4 Boosterjet-turbobenzinemotor geeft de S-Cross meer koppel. De turbo met intercooler stuwt samengedrukte lucht in de cilinders en stelt de motor in staat om zijn koppel te maximaliseren bij lage toerentallen, zelfs vanaf 2.000 t/min.
Het mild hybrid-systeem SHVS met 48-voltbatterij omvat een geïntegreerde starter-generator (ISG) van 48 volt, werkend als een elektromotor, een lithium-ionbatterij van48 volt en een DC/DC-omvormer (48V-12V).

Ontdek de Suzuki Hybrides

Vitara

4X4

AllGrip-vierwielaandrijving

Uw Suzuki Vitara met AllGrip breidt uw mogelijke activiteiten gevoelig uit en sluit perfect

aan bij de meest uiteenlopende levensstijlen.



Vier inschakelbare rijmodi

Maak uw keuze uit de vier rijmodi van de vierwielaandrijving (Auto, Sport, Snow en Lock) met behulp van een eenvoudige draai-drukknop op de middenconsole. Het multifunctionele kleurenscherm in het midden van het instrumentenbord informeert u over de actieve rijmodus van het AllGrip-systeem.

vitara-stuur

VEILIGHEID

Maximale veiligheid

Geavanceerde veiligheidssystemen, aangestuurd door de nieuwste sensor, camera- en lasertechnologie, zorgen voor gemoedsrust en rijcomfort.

VEILIGHEIDSFUNCTIES

Gerust op de baan

De Vitara is uitgerust met een groot aantal geavanceerde veiligheids- en rijhulptechnologieën om jou en andere inzittenden onderweg te beschermen. Hoewel veilig en verantwoordelijk rijden altijd voorop staan, helpen onze geavanceerde technologieën je om geconcentreerd te blijven en de controle te houden totdat je je bestemming bereikt.

Tijdens het rijden gebruikt de Suzuki Vitara twee sensoren – een monoculaire camera en een lasersensor – om dreigende aanrijdingen met voorliggers of voetgangers te detecteren. Wanneer het voertuig een potentiële aanrijding detecteert, reageert het naargelang de situatie op een van de volgende drie manieren.

De ingebouwde millimetergolfradar en monoculaire camera worden gebruikt om voertuigen, motorfietsen en voetgangers direct of diagonaal voor het voertuig te detecteren. Bij het risico op een botsing, wordt de bestuurder direct gewaarschuwd. Als de bestuurder niet hard genoeg remt, wordt de remassistent automatisch ingeschakeld om de auto af te helpen remmen. En als een botsing onvermijdelijk lijkt, remt de auto automatisch om de impact te verminderen en de schade te beperken.

Met ACC kom je frisser aan op je bestemming na een lange reis. De ACC is zelfs gekoppeld aan de ingebouwde verkeersbordherkenning, waardoor je je altijd aan de maximumsnelheid houdt. Om de ACC te activeren, druk je eenmalig op de schakelaar op het stuur. In het verkeer gebruikt het systeem millimetergolfradar en een monoculaire camera om de afstand tot de voorligger te meten, zodat je indien nodig automatisch versnelt of vertraagt om voldoende afstand te blijven houden. Als de weg vrij is, rij je precies zo snel als je reed toen je de schakelaar indrukte. (Op modellen uitgerust met AGS wordt ACC uitgeschakeld wanneer het voertuig tot stilstand komt. Op modellen met MT schakelt ACC uit bij snelheden van ongeveer 30 km/u of minder.)

Wanneer de ACC wordt geactiveerd, helpt LKA de bestuurder om in het midden van de rijstrook te blijven rijden. Bij onduidelijke rijstrookmarkeringen maakt het systeem gebruik van de koers van het voorgaande voertuig.

Tijdens het rijden, detecteert LDP de afbakening van de linkeren rechterrijstrook en voorspelt het de koers van de wagen. Als de bestuurder even minder oplet en de wagen begint af te wijken, gaat het stuur trillen of klinkt er een geluidssignaal. Als ook deze waarschuwingen niet helpen, zorgt het systeem automatisch dat de auto terugkeert naar het midden van de rijstrook door middel van stuurhulp.

Wanneer de koplampen op grootlicht staan en er tegenliggers of voorliggers zijn, of als er voldoende omgevingslicht is, schakelen de koplampen automatisch over op dimlicht. De koplampen gaan automatisch terug naar grootlicht wanneer er geen tegenliggers of voorliggers zijn of wanneer de lichtkwaliteit afneemt. (Alleen actief bij snelheden boven 40 km/u.)

Een ingebouwde camera in het dashboard houdt de ogen en het gezicht van de bestuurder nauwlettend in de gaten. Als het DMS signaleert dat je vermoeid oogt, in slaap valt of niet goed op de weg let, hoor je een alarmtoon en zie je een notificatie op het display.

Dit systeem detecteert verkeersborden met een monoculaire camera. Zo weet de boordcomputer precies wat de maximumsnelheid is en of inhalen is toegestaan. Als bestuurder blijf je eenvoudig op de hoogte van alle geldende verkeersborden door middel van icoontjes op het display. Wanneer de snelheidsbegrenzer is ingeschakeld, zorgt het systeem er automatisch voor dat je de maximumsnelheid niet overschrijdt.

De dodehoekmonitor detecteert door middel van radarsensoren in de achterbumper voertuigen die zich al in de dode hoek bevinden of deze naderen. Wanneer een voertuig wordt gedetecteerd, verschijnt er een pictogram in de buitenspiegel aan de kant van het voertuig. Als de bestuurder de richtingaanwijzer aan die kant activeert, knippert het pictogram en klinkt er een geluidssignaal.

Deze extra veiligheidsfunctie gebruikt millimetergolfradarsensoren om voertuigen die van links of rechts naderen te detecteren en te waarschuwen als je achteruit een parkeerplaats of andere locatie verlaat.

Ultrasone sensoren in de voor- en achterbumpers detecteren obstakels tijdens het parkeren en laten je met korte piepjes weten hoeveel ruimte je nog hebt.

Bij het wegrijden op een helling voorkomt Hill hold control gedurende twee seconden 􀁇􀁄􀁗􀀃 􀁇􀁈􀀃 􀁄􀁘􀁗􀁒􀀃 achteruit rolt, zodat je als bestuurder voldoende tijd hebt om het gaspedaal in te drukken.

Kies jouw model

New Vitara

Standaard uitrusting

Technische specificaties